Order Form

Name:
Home/Office Address :
Poscode :
Email Address:
Phone Number :
Product Code/Item :
Alternatif Kod : (jika barangan yang dipesan tiada)
Pos Ke : Semenanjung Malaysia
Sabah/Sarawak
Luar Negara
Tempoh Bayaran :

--> Sila pastikan EMAIL anda TEPAT sebelumsummit order.

--> Sila tunggu respon dari Nurfa dalam tempoh 24jam selepas order

--> Harap sangat dapat buat pembayaran seperti yang diorder, sekiranya ada pembatalan order, sila beritahu kami,jangan risau kami tak marah.


This contact form was created by Freedback.

Tuesday 21 September 2010

SYARAT PEMBELIAN

1) Sila isi ORDER FORM yang terletak diatas sekali blog ini.

2) E-mail anda perlu TEPAT, jikalau tidak susah pihak kami nak berhubung dengan anda.Tolong sangat-sangat janganlah letak e-mail palsu ok.

3) Tracking number, kami akan berikan pada anda melalui e-mail setelah  barang selamat diposkan.Selalunya di e-mail pada hari yang sama barang diposkan. @ kalau tidak dapat email dari Nurfa sila cek SPAM  BOX

4) Nak bank in duit, sila tunggu balasan e-mail dari pihak kami, sebab nak check dulu stok barang masih ada atau tidak. Itu sebab Nurfa suruh sangat-sangat tuliskan Alternatif kod jika barang yang dipesan tiada bolehlah pihak kami menukarnya kepada alternatif kod pilihan anda.

5) Selepas bank in duit melalui online atau kaunter, sila print screen/copy & paste/scan atau ambik gambar bukti pembayaran seperti contoh disini kepada kami.Untuk yang bank in secara online sila isikan e-mail kami diruangan yang berkenaan untuk memudahkan urusan.

6) Diharap sangat anda jangan mainkan kami.Sekiranya sudah order tapi nak batalkan sila inform yer..kesianlah pada kami ;)